Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-21 22:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942.2-057.874+316.6 (1) |
Psychology (3516) |
Social psychology (1002) |
![]() ISAC, Oxana. Fenomenul bullying-ului – factor declanșator și favorizant al comportamentului suicidar. In: Sociologia și asistența socială: cercetare și profesionalizare, 26 octombrie 2022, Chişinău. 2022, pp. 224-230. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sociologia și asistența socială: cercetare și profesionalizare 2022 | ||||||
Conferința "Sociologia și asistența socială: cercetare și profesionalizare" Chişinău, Moldova, 26 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942.2-057.874+316.6 | ||||||
Pag. 224-230 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În articol este descris fenomenul de bullying – o formă a comportamentului agresiv frecvent întâlnit în școală. Bullying-ul prezintă o problemă cu care se confruntă multe state ale lumii. Acest fenomen are urmări negative asupra comportamentelor atât a victimelor, cât și a autorilor bullying-ului, fapt ce înregistrează scăderea rezultatelor la învățătură, abandonul școlar, anxietate, depresie, suicid. Cunoaşterea cauzelor bullying-ului de către cadrele didactice, părinți va ajuta la prevenirea consecinţelor acestuia asupra elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie bullying. suicid, agresor. victimă, spectator (activ și pasiv), martori apărători, bullying, suicide, bully, victim, bystander (active and passive), defence witnesses |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Isac, O.</dc:creator> <dc:date>2022</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În articol este descris fenomenul de bullying – o formă a comportamentului agresiv frecvent întâlnit în școală. Bullying-ul prezintă o problemă cu care se confruntă multe state ale lumii. Acest fenomen are urmări negative asupra comportamentelor atât a victimelor, cât și a autorilor bullying-ului, fapt ce înregistrează scăderea rezultatelor la învățătură, abandonul școlar, anxietate, depresie, suicid. Cunoaşterea cauzelor bullying-ului de către cadrele didactice, părinți va ajuta la prevenirea consecinţelor acestuia asupra elevilor.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article describes the phenomenon of bullying - a form of aggressive behavior commonly encountered in school. Bullying is a problem that many states face. This phenomenon has negative consequences on the behaviors of both victims and perpetrators of bullying, fact that records the decrease in learning outcomes, school dropout, anxiety, depression, suicide. Knowing the causes of bullying by teachers, parents will help prevent its consequences on students.</p></dc:description> <dc:source>Sociologia și asistența socială: cercetare și profesionalizare () 224-230</dc:source> <dc:subject>bullying. suicid</dc:subject> <dc:subject>agresor. victimă</dc:subject> <dc:subject>spectator (activ și pasiv)</dc:subject> <dc:subject>martori apărători</dc:subject> <dc:subject>bullying</dc:subject> <dc:subject>suicide</dc:subject> <dc:subject>bully</dc:subject> <dc:subject>victim</dc:subject> <dc:subject>bystander (active and passive)</dc:subject> <dc:subject>defence witnesses</dc:subject> <dc:title>Fenomenul bullying-ului – factor declanșator și favorizant al comportamentului suicidar</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>