Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 21:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.2-053.2+159.922.76 (1) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (658) |
Psychology (3516) |
![]() GEORGESCU, Maria. Educația copiilor cu cerințe educaționale speciale și dizabilități. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 11 mai 2022, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol.20, Partea 1, pp. 208-213. ISBN 978-9975-46-636-3. ISSN 1857-0267. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol.20, Partea 1, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice." 19, Chişinău, Moldova, 11 mai 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.2-053.2+159.922.76 | ||||||
Pag. 208-213 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Inclusive education and special education are based on different theories and provide alternative educational opportunities for children with special educational needs and/ or disabilities. They are considered to be totally opposite in their approaches. The development of inclusive special education aims to provide a vision and guidelines for policies, procedures and teaching strategies that will ensure effective education for all children [4]. |
||||||
Cuvinte-cheie inclusive education, special education, special educational needs, disabilities, educație incluzivă, educație specială, cerinţe educaţionale speciale, dizabilităţi |
||||||
|