Metodologia predării exercițiilor acrobaticela lecțiile de educație fizică în contextul formării profesionale continue online a cadrelor didactice
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
196 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-31 13:38
SM ISO690:2012
MOGA, Carolina. Metodologia predării exercițiilor acrobaticela lecțiile de educație fizică în contextul formării profesionale continue online a cadrelor didactice. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 3 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2020, Ediția 1, pp. 45-51. ISBN 978-9975-68-417-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 1, 2020
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
2, Chișinău, Moldova, 3 decembrie 2020

Metodologia predării exercițiilor acrobaticela lecțiile de educație fizică în contextul formării profesionale continue online a cadrelor didactice


Pag. 45-51

Moga Carolina
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

The present research has addressed the issue of continuing professional training of physical education teachers, which is an important objective for improving the quality of education at each level of education. The COVID 19 pandemic has rapidly transformed studies, emphasizing the integration of online education into the educational supply. Thus, in this article we propose an online training model for teachers on the subject „Methodology for teaching elements of acrobatic gymnastics in the context of continuing online training of teachers in the physical education discipline”.

Cuvinte-cheie
continuing professional training, online training, physical education teachers, elements of acrobatic gymnastics