Articolul precedent |
Articolul urmator |
246 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-31 13:38 |
SM ISO690:2012 MOGA, Carolina. Metodologia predării exercițiilor acrobaticela lecțiile de educație fizică în contextul formării profesionale continue online a cadrelor didactice. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 3 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2020, Ediția 1, pp. 45-51. ISBN 978-9975-68-417-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern" 2, Chișinău, Moldova, 3 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 45-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present research has addressed the issue of continuing professional training of physical education teachers, which is an important objective for improving the quality of education at each level of education. The COVID 19 pandemic has rapidly transformed studies, emphasizing the integration of online education into the educational supply. Thus, in this article we propose an online training model for teachers on the subject „Methodology for teaching elements of acrobatic gymnastics in the context of continuing online training of teachers in the physical education discipline”. |
||||||
Cuvinte-cheie continuing professional training, online training, physical education teachers, elements of acrobatic gymnastics |
||||||
|