Importanța competențelor și a experienței profesorilor de educație fizică și sport în eficientizarea lecției
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
212 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-15 14:57
SM ISO690:2012
COBZARU, Cristina, COBZARU, Florin, MOISESCU, Petronel-Cristian. Importanța competențelor și a experienței profesorilor de educație fizică și sport în eficientizarea lecției. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 3 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2020, Ediția 1, pp. 16-20. ISBN 978-9975-68-417-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 1, 2020
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
2, Chișinău, Moldova, 3 decembrie 2020

Importanța competențelor și a experienței profesorilor de educație fizică și sport în eficientizarea lecției


Pag. 16-20

Cobzaru Cristina1, Cobzaru Florin2, Moisescu Petronel-Cristian3
 
1 Şcoala Gimnazială „Alexei Mateevici”, Movileni, Galaţi,
2 Liceul Tehnologic nr.1 Corod, Galați,
3 Universitatea „Dunarea de Jos”, Galați
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2023


Rezumat

Physical school education ensures the formation of knowledge, practical and intellectual skills and assimilation of ethical values, which contribute to the development of the student's social integration capacity. Any teacher, regardless of the subject taught, should be, first and foremost, emotionally mature, a person capable of educational interaction with children and young people. Teachers need an outside look to realize the importance and great influence they have on young people. This can also be a strong motivation to improve, to evolve themselves, to feel important through what they are and not just through the teaching activity.

Cuvinte-cheie
specific skills, pedagogical skills, physical education and sports teachers, professional maturity