Articolul precedent |
Articolul urmator |
287 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-28 14:54 |
SM ISO690:2012 COBZARU, Cristina, COBZARU, Florin, MOISESCU, Petronel-Cristian. Importanța competențelor și a experienței profesorilor de educație fizică și sport în eficientizarea lecției. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 3 decembrie 2020, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2020, Ediția 1, pp. 16-20. ISBN 978-9975-68-417-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern" 2, Chișinău, Moldova, 3 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 16-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Physical school education ensures the formation of knowledge, practical and intellectual skills and assimilation of ethical values, which contribute to the development of the student's social integration capacity. Any teacher, regardless of the subject taught, should be, first and foremost, emotionally mature, a person capable of educational interaction with children and young people. Teachers need an outside look to realize the importance and great influence they have on young people. This can also be a strong motivation to improve, to evolve themselves, to feel important through what they are and not just through the teaching activity. |
||||||
Cuvinte-cheie specific skills, pedagogical skills, physical education and sports teachers, professional maturity |
||||||
|