Articolul precedent |
Articolul urmator |
229 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-08 11:38 |
SM ISO690:2012 MILEVSCHI, Anatolie, GHEŢIU, Adelina. Priorități ale formării profesionale continue a antrenorilor din gimnastică. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 2 decembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2021, Ediția 2, pp. 72-77. ISBN 978-9975-68-440-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern Ediția 2, 2021 |
||||||
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern" 2, Chișinău, Moldova, 2 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 72-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses addresses the change produced by people who have the courage and determination to constantly learn to achieve their personal or professional goals. Hence the concept of institutions/ organizations that learn and are looking to strengthen ingenuity, individual thinking and teamwork. All lifelong learning activities result in the improvement of knowledge, skills, competences and/or qualifications for personal, social and/ or professional reasons. |
||||||
Cuvinte-cheie lifelong learning, priority, interactive learning, trampoline gymnastics, effective planning, graphic models, performances |
||||||
|