Priorități ale formării profesionale continue a antrenorilor din gimnastică
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
229 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-08 11:38
SM ISO690:2012
MILEVSCHI, Anatolie, GHEŢIU, Adelina. Priorități ale formării profesionale continue a antrenorilor din gimnastică. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 2, 2 decembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Catedra de Gimnastică a USEFS, 2021, Ediția 2, pp. 72-77. ISBN 978-9975-68-440-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern
Ediția 2, 2021
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern"
2, Chișinău, Moldova, 2 decembrie 2021

Priorități ale formării profesionale continue a antrenorilor din gimnastică


Pag. 72-77

Milevschi Anatolie1, Gheţiu Adelina2
 
1 Școala Sportivă de Acrobatică și Rugby,
2 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2023


Rezumat

This article addresses addresses the change produced by people who have the courage and determination to constantly learn to achieve their personal or professional goals. Hence the concept of institutions/ organizations that learn and are looking to strengthen ingenuity, individual thinking and teamwork. All lifelong learning activities result in the improvement of knowledge, skills, competences and/or qualifications for personal, social and/ or professional reasons.

Cuvinte-cheie
lifelong learning, priority, interactive learning, trampoline gymnastics, effective planning, graphic models, performances