Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
274 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-16 10:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.77:659.19 (1) |
Sociology of culture. Cultural context of social life (790) |
Publicity. Advertising (175) |
SM ISO690:2012 STEPANOV, Georgeta. Comunicarea televizuală de mediere. In: Arta , 2022, nr. 2(AAV), pp. 124-128. ISSN 2345-1181. DOI: https://doi.org/10.52603/arta.2022.31-2.19 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Arta | ||||||
Numărul 2(AAV) / 2022 / ISSN 2345-1181 /ISSNe 2537-6136 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52603/arta.2022.31-2.19 | ||||||
CZU: 316.77:659.19 | ||||||
Pag. 124-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Demersul de socializare al mass-mediei include o paletă variată de activități jurnalistice, printre care și medierea jurnalistică, care este un proces voluntar ce asigură formarea cadrelor fl exibile de expunere și de dezbatere a problemelor și confl ictelor sociale. Acest gen de activitate mediatică cel mai des se realizează prin intermediul jurnalismului televizual. Scopul cercetării realizate în cadrul acestui studiu rezidă în conceptualizarea comunicării televizuale de mediere și în proiectarea profi lului identitar al acesteia în contextul mediatic contemporan. În vederea îndeplinirii acestui deziderat, efortul investigativ a fost orientat să explice esența activității jurnalistice de mediere, în general, și a comunicării televizuale de mediere, în particular, precum și specifi citatea acesteia prin descrierea principalelor însemne, caracteristici, misiuni etc. Studiul de caz a fost realizat în baza emisiunilor Vorbește Moldova și Время правды (Timpul adevărului) de la postul de televiziune Prime |
||||||
Cuvinte-cheie mediere jurnalistică, comunicare televizuală de mediere, canal TV, talk-show, situații de conflict, funcţie, misiune, dialog social, journalistic mediation, televisual mediating communication, TV channel, talk-show, confl ict situations, function, mission, social dialogue |
||||||
|