Motivația pentru învățare la preadolescenți - modalități de dezvoltare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
304 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-22 17:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:159.922.7 (1)
Education (14877)
Psychology (3516)
SM ISO690:2012
CHISELIȚA, Stela. Motivația pentru învățare la preadolescenți - modalități de dezvoltare. In: Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective, Ed. 1, 21 octombrie 2022, Bălți. Bălți, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 267-272.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective 2022
Conferința "Asistența psihologică la etapa contemporană: realități și perspective"
1, Bălți, Moldova, 21 octombrie 2022

Motivația pentru învățare la preadolescenți - modalități de dezvoltare

CZU: 371.3:159.922.7

Pag. 267-272

Chiselița Stela
 
Liceul Teoretic „Spiru Haret”, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 decembrie 2022


Rezumat

This article states concised ideas of preadolescent’s motivation for learning. The authors describe the aspects that reveal the main factors in the process of learning, as well as the factors that lead to a successful learning.In the research below, the ways of increasing motivation for learning are presented in the preadolescent period. Moreover, a session of a task force program and the content are described there.

Cuvinte-cheie
the motivation, the motivation for learning, the task force, the preadolescent, the expansion