Articolul precedent |
Articolul urmator |
251 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-18 13:13 |
SM ISO690:2012 TIBICHI, Ilie. Games as a service. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor, Ed. Volumul II, 16-18 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2017, Vol.2, pp. 320-321. ISBN 978-9975-45-545-9 (Vol. II). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor" Volumul II, Chișinău, Moldova, 16-18 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 320-321 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Gaming as a Service (GaaS) is distribution model where games are licensed through a subscription. Today most individuals use some sort of this web based software. It has become the preferred model for many video game developers like EA, Blizzard, etc. |
||||||
Cuvinte-cheie gaming, service, Developer, game, micro-transaction, server, license, subscription |
||||||
|