Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-13 08:43 |
![]() CHICU, Svetlana, MALCOCI, Marina. Aplicații ale metodei analizei valorii în industria de confecții. In: Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor, Ed. Volumul II, 16-18 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2017, Vol.2, pp. 63-66. ISBN 978-9975-45-545-9 (Vol. II). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Conferinţa Tehnico-Ştiinţifică a Colaboratorilor, Doctoranzilor şi Studenţilor" Volumul II, Chișinău, Moldova, 16-18 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 63-66 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În lucrarea dată s-a utilizat Analiza Valorii pentru optimizarea produsului rochie pentru femei. Analiza valorii este un ansamblu de tehnici și metode pentru reconceperea produselor, care urmărește optimizarea realizării funcțiilor în sensul maximizării raportului dintre utilitatea și costul acestora. Elementele cheie ale analizei valorii: analiza funcțională, costul funcțiillor/dimensionarea economică, valoarea funcțiilor, reconceperea prin funcții, implementarea soluției. În urma analizei efectuate în studiul de caz se poate constata că beneficiile utilizării metodei Analiza Valorii constau în următoarele: permite creşterea eficacităţii întreprinderilor prin ameliorarea competitivităţii produselor; permite identificarea şi micşorarea costurilor inutile; permite reconceperea produselor cu implicarea unor costuri minime. |
||||||
Cuvinte-cheie costuri, funcții, importanță, consumatori, cerinţe, analiză |
||||||
|