Articolul precedent |
Articolul urmator |
255 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-29 15:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[37.015.3+159.9.07]-057.875 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4072) |
Psychology (3514) |
SM ISO690:2012 ЕМЕЛЬЯНОВА, Лариса. Особенности психологических барьеров у студентов-психологов в процессе их профессиональной подготовки. In: Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale, Ed. 3, 15 aprilie 2022, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2022, Ediția 3, pp. 56-58. ISBN 978-9975-45-821-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Cercetarea, dezvoltarea și inovarea din perspectiva eticii globale" 3, Chişinău, Moldova, 15 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: [37.015.3+159.9.07]-057.875 | ||||||
Pag. 56-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents the results of studying the features of psychological barriers that arise among psychology students in the process of their professional training. The relationship between the manifestation of self-actualization and the presence of psychological barriers among students is revealed. |
||||||
Cuvinte-cheie professional training, psychological barriers, self-actualization, профессиональная подготовка, психологические барьеры, самоактуализация |
||||||
|