Articolul precedent |
Articolul urmator |
285 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-24 07:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:53 (37) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Physics (1735) |
SM ISO690:2012 CALALB, Mihai, DABIJA, Viorel. Evaluarea competențelor de învățare pe tot parcursul vieții formate în cadrul cursului de fizică din clasa a VI. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 2-a, 28-29 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2022, Ediția a 2-a, pp. 383-387. ISBN 978-9975-76-411-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 2-a, 2022 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 2-a, Chişinău, Moldova, 28-29 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:53 | ||||||
Pag. 383-387 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această lucrare este dedicată analizei înțelegerii și deprinderilor de aplicare de către adolescenții de 13 ani din mediul rural a noțiunilor de fizică după primul an de studiere a fizicii. Este arătat că mai puțin de jumătate din elevii clasei a VII înțeleg sensul mărimilor fizice învățate în clasa a VI, deși majoritatea știu unitățile de măsură pentru aceste mărimi fizice. De asemenea se evaluează interesul pentru examinarea situațiilor problemă și atitudinea elevilor față de tehnologiile digitale. S-a stabilit că mai mult de 90% din elevi ar dori să folosească instrumentele TIC la învățare și activități școlare. |
||||||
Cuvinte-cheie competențe de învățare pe tot parcursul vieții, deprinderi de aplicare, situaţie de problemă, tehnologii digitale, lifelong learning skills, application skills, problem situation, digital technologies |
||||||
|