Dezvoltarea premiselor de activitate antreprenorială la copiii de vârstă preșcolară
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
177 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 13:55
SM ISO690:2012
VARGAN, Florentina. Dezvoltarea premiselor de activitate antreprenorială la copiii de vârstă preșcolară. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.2, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 2, pp. 237-245. ISBN 978-9975-46-394-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol. 17, Partea 2, 2018
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
vol.2, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018

Dezvoltarea premiselor de activitate antreprenorială la copiii de vârstă preșcolară


Pag. 237-245

Vargan Florentina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 noiembrie 2022


Rezumat

Dezvoltarea atitudinilor pozitive fată de antraprenoriat este un element necesar în formarea intențiilor anteprenoriale și, ulterior, în manifestarea comportamentului antreprenorial. Atitudinile se formează prin educație și intervenția timpurie corespunzatoare aplicată acestor generații de copii devoratori de informație conduce la formarea competențelor care permit indivizilor sa-și dezvolte adevăratul potențial și să contribuie la dezvoltarea societății din care fac parte.

The development of positive attitudes towards entrepreneur is a necessary element in building entrepreneurial intentions and, after that, in the manifestation of entrepreneurial behavior. The attitudes are built through education and the early correct intervation applied to these generations of children which are devorating information,lead to building competences that allow people to develop their true protential and to help to the development of the society they are in.

Cuvinte-cheie
antreprenor, competențe antreprenoriale, educaţie antreprenorială, teoria inteligenţelor multiple, abordare timpurie,

entrepreneur, entrepreneurial competences, entrepreneurial education, Multiple Intelligence Theory, early approach