Articolul precedent |
Articolul urmator |
268 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 15:42 |
SM ISO690:2012 GUTU, Maria. Importanța interfeței om – calculator pentru software-urile educaționale. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Anale ştiinţifice ale doctoranzilor şi postdoctoranzilor, Ed. vol.1, 1 octombrie 2018, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Vol. 17, Partea 1, pp. 187-196. ISBN 978-9975-46-393-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice Vol. 17, Partea 1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" vol.1, Chişinău, Moldova, 1 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 187-196 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Noile tehnologii oferă puteri celor care le stăpânește. Este foarte important să fie create obiecte simple și clare pentru softwareurile educaționale, deși vom avea nevoie de mai mult timp decât în mod obișnuit. Este nevoie de o concentrare, de la început, asupra modului în care ar funcționa un sistem clar și simplu, urmat de pașii necesari pentru a crea, a dezvolta și a implementa, pași care sunt adesea mult mai grei și mai complexi decât cei obișnuiți.În această lucrare a fost relatată importanța interfeței omcalculator pentru software-urile educaționale. Pentru a oferi un învățământ de calitate, nu este suficientă doar utilizarea softwareurilor educaționale în cadrul lecțiilor, ci și calitatea lor este foarte importantă. Interfața lui trebuie să fie utilă, utilizabilă și utilizată. |
||||||
Cuvinte-cheie interacțiunea om-calculator, designul interfețelor cu utilizatorul, importanța interfețelor, software educațional, human-computer interaction, user-interface design, the importance of interfaces, educational software |
||||||
|