The impact of public authorities on quality evaluation policies in higher education
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
300 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-01 12:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
351.851+378.1:005.6 (1)
Particular activities of public administration (1075)
Higher education. Universities. Academic study (2579)
Quality management. Total quality management (TQM) (139)
SM ISO690:2012
MANDAJI, Elena. The impact of public authorities on quality evaluation policies in higher education. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, Ed. Partea 1, 3 iunie 2022, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Tipografia "Centrografic" SRL, 2022, Vol.9, Partea 1, pp. 47-53.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației
Vol.9, Partea 1, 2022
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației"
Partea 1, Cahul, Moldova, 3 iunie 2022

The impact of public authorities on quality evaluation policies in higher education

Impactul autorităților publice asupra politicilor de evaluare a calității al învățământului superior

CZU: 351.851+378.1:005.6

Pag. 47-53

Mandaji Elena
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 23 octombrie 2022


Rezumat

În contextul instabilității socio-economice, așa-numita „a treia funcție” a universităților devine din ce în ce mai relevantă – o contribuție la dezvoltarea comunității unui anumit teritoriu, implicând interacțiune activă cu autoritățile publice. Autoritățile publice influențează și afectează atât direct cât și indirect fiecare sector al învățământului superior. Deciziile politice conferă competențe instituțiilor de învățământ superior din ambele sectoare, public și privat. Scopul acestui articol este de a analiza interacțiunea dintre universități și autoritățile publice și impactul cum afectează autoritățile publice universitățile și educația afectează politica.

In the context of socio-economic instability, the so-called “third function” of universities is becoming increasingly relevant – a contribution to the development of the community of a particular territory, involving active interaction with public authorities. Public authorities both directly and indirectly influence and affect every sector of higher education. Political decisions confer powers on higher education institutions in both sectors, public and private. The purpose of this article is to analyze the interaction between universities and public authorities, and the impact how does public authorities affect universities and education affects politics.

Cuvinte-cheie
autoritățile publice, învăţământ superior, calitate, universitate, politicile,

public authorities, higher education, Quality, university, policies