Articolul precedent |
Articolul urmator |
238 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 10:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8573:004.92 (1) |
Education (14391) |
Application-oriented computer-based techniques (440) |
SM ISO690:2012 RADU, Daniela Irina. Utilizarea elementelor de grafică pe calculator în lecțiile de biologie. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 262-270. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.1, 2022 |
||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8573:004.92 | ||||||
Pag. 262-270 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Materialul intitulat ,,Utilizarea elementelor de grafică pe calculator în lecțiile de biologie, prezintă câteva aplicații web care pot contribui la conceperea de materiale pentru lecții atractive și apreciate de către elevi atât în activitățile desfășurate față în față, cât și online. Spre exemplificare, am realizat o analiză a metodelor folosite în cadrul unei lecții de biologie la clasa a VI-a, cu titlul,, Fotosinteza”. |
||||||
Cuvinte-cheie harta conceptuală, predare-învăţare-evaluare, vizualizare interactivă, instrumente 3D, concept map, teaching-learning-assessment, interactive visualization, 3D tools |
||||||
|