Utilizarea elementelor de grafică pe calculator în lecțiile de biologie
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
238 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 10:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8573:004.92 (1)
Education (14391)
Application-oriented computer-based techniques (440)
SM ISO690:2012
RADU, Daniela Irina. Utilizarea elementelor de grafică pe calculator în lecțiile de biologie. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 262-270. ISBN 978-9975-76-398-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dialog intercultural polono-moldovenesc
Vol. V, nr.1, 2022
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc"
Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022

Utilizarea elementelor de grafică pe calculator în lecțiile de biologie

CZU: 372.8573:004.92

Pag. 262-270

Radu Daniela Irina
 
Şcoala Gimnazială Răcăciuni, jud. Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2022


Rezumat

Materialul intitulat ,,Utilizarea elementelor de grafică pe calculator în lecțiile de biologie, prezintă câteva aplicații web care pot contribui la conceperea de materiale pentru lecții atractive și apreciate de către elevi atât în activitățile desfășurate față în față, cât și online. Spre exemplificare, am realizat o analiză a metodelor folosite în cadrul unei lecții de biologie la clasa a VI-a, cu titlul,, Fotosinteza”.

The material entitled "Using 3D renders in biology lessons" presents some web applications that can come in handy in designing materials for lessons. They are attractive and appreciated by students in both face-to-face and online activities. As an example, I made an analysis of the methods used in a biology lesson designed for the sixth grade, entitled "Photosynthesis".

Cuvinte-cheie
harta conceptuală, predare-învăţare-evaluare, vizualizare interactivă, instrumente 3D,

concept map, teaching-learning-assessment, interactive visualization, 3D tools