Articolul precedent |
Articolul urmator |
253 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-17 00:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014:32(569.4) (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Politics (2943) |
SM ISO690:2012 DASMAN, El-Fahel. Challenges facing education in modern political theory. In: Strategia Securității Uniunii Europene în contextul Metamorfozelor Relațiilor Internaționale, Ed. 2, 22 aprilie 2022, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2022, Vol.2, pp. 258-268. ISBN 978-9975-56-874-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Strategia Securității Uniunii Europene în contextul Metamorfozelor Relațiilor Internaționale Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Strategia Securității Uniunii Europene în contextul Metamorfozelor Relațiilor Internaționale" 2, Chişinău, Moldova, 22 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014:32(569.4) | ||||||
Pag. 258-268 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interpretarea fluxului educațional în teoriile politice moderne, precum guvernarea democratică, este atât funcțională, cât și fundamentală. Contextele și relațiile reciproce pe latura funcțională sunt posibile dacă educația întărește teoria politică dominantă și stabilizarea naturală a democrației. În plus, este fundamental traseul educațional al indivizilor desfășurat în scopul dezvoltării potențialului personalității lor și, astfel, să contribuie la manifestarea calităților și virtuților lor, cum ar fi: onoarea, demnitatea, incluziunea civică. În concluzie, autorul subliniază că teoria politică trebuie plasată la baza politicilor educaționale, care reglementează relațiile dintre actorii procesului educational, definește obiectivele și evaluează rosturile educației. Instituțiile sistemului educational sunt chemate să soluționeze toate problemele, contradicțiile în mod pașnic, compromisul fiind esențial. Educația este forma, instrumentul principal de dezvoltare a unei națiuni în care moderația, toleranța, încrederea socială și implicarea civilă sunt învățate ca mod de viață, ca stil de gândire. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, rost, obiectiv, teorie politică, politică educaţională, Israel., education, goal, objective, political theory, education policy, Israel. |
||||||
|