Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
313 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 14:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091:614.8 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2648) |
Accidents. Risks. Hazards. Accident prevention. Personal protection. Safety (127) |
SM ISO690:2012 PEŢA, Cezar, CIUMAC, Andrian. Dimensiunea curriculară – componentă esențială a calității procesului de formareprofesională a angajaților Inspectoratului General pentru Situații de Urgență. In: Legea şi Viaţa, 2022, nr. 7-8(367-368), pp. 43-50. ISSN 2587-4365. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6988457 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Legea şi Viaţa | ||||||
Numărul 7-8(367-368) / 2022 / ISSN 2587-4365 /ISSNe 2587-4373 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.6988457 | ||||||
CZU: 378.091:614.8 | ||||||
Pag. 43-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dimensiunea curriculară, în condiția unei gestionări optime, reprezintă un pilon fundamental al strategiei de eficientizare a calităţii învăţării în cadrul Centrului Republican de Instruire al Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, dat fiind faptul că această dimensiune permite în mod incontestabil obţinerea de rezultate superioare, spre satisfacerea nevoilor şi aşteptărilor beneficiarilor direcţi şi indirecţi ai educaţiei. Anume prin intermediul curriculumului axat pe competenţe, pe contexte reale de activitate profesională şi învăţare interactivă se asigură în mod eficient realizarea procesului metodic şi succesiv de învăţare, dezvoltare şi formare, bazat pe finalităţi. |
||||||
Cuvinte-cheie calitate, competențe, Managementul calităţii, curriculum, dimensiune, Quality, competences, quality management, curriculum, dimension |
||||||
|