Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
466 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 20:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0 (7705) |
Education (14580) |
SM ISO690:2012 AFANAS, Aliona, BALANICI, Olga. Rolul managementului participativ în procesul educaţional. In: Univers Pedagogic, 2022, nr. 2(74), pp. 92-96. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.14 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(74) / 2022 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2022.2.14 | ||||||
CZU: 37.0 | ||||||
Pag. 92-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este analizat conceptul de management participativ, făcându-se referință la principii și forme de management participativ în procesul educațional. Managementul participativ are un rol esențial în promovarea schimbărilor cognitive, emoționale și atitudinale ale actorilor educaționali implicați în activitatea instituției de învățământ. Rolul managementului participativ implică, nemijlocit, dezvoltarea resurselor de timp necesare pentru luarea deciziilor/soluționarea problemelor la nivel de instituție. |
||||||
Cuvinte-cheie management participativ, activitate educaţională, principii, forme de management participativ, manager, schimbare, participatory management, educational activity, principles, forms of participatory management, manager, change |
||||||
|