Rolul inteligenței emoționale în activitatea antreprenorială
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
568 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-10 16:34
SM ISO690:2012
POCIUMBAN, Nicoleta. Rolul inteligenței emoționale în activitatea antreprenorială. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 29-31 martie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2022, Vol.2, pp. 367-370. ISBN 978-9975-45-828-3..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2022
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 29-31 martie 2022

Rolul inteligenței emoționale în activitatea antreprenorială


Pag. 367-370

Pociumban Nicoleta
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 2 august 2022


Rezumat

Acest articol încearcă să definească rolul inteligenței emoționale în activitatea de antreprenoriat, deoarece în ultima perioadă acest termen a devenit extrem de studiat. Studiul efectuat nu doar aduce argumente plauzibile asupra faptului că inteligența emoțională este cheia unei afaceri de succes, ci aduce la cunoștință aspectele și elementele principale ale acestui tip de inteligență (autocunoașterea, abilitățile interpersonale, autocontrolul, adaptabilitatea etc.) de care trebuie să țină cont orice antreprenor, manager sau viitor om de afaceri, pentru a putea construi un mediu de lucru și de interacțiune productiv, stabil și care să-i aducă din plin satisfacția muncii pe care o efectuează.

Cuvinte-cheie
Inteligenţa emoţională, antreprenor, autocunoaştere, relaţii interpersonale, gestionare.