Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
243 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-17 16:44 |
SM ISO690:2012 NANU, Liliana, MOISESCU, Petronel-Cristian. Influenţele lecţiei de educaţiei fizică în formarea personalităţii elevilor din ciclul gimnazial (14 – 15 ani). In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2012, nr. 12(4), p. 20. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 12(4) / 2012 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
Pag. 20-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The European Charter specifies that physical fitness is a key component not only for sport, but also for health, considering that learning physical skills can make an important contribution to self-knowledge and motivation of each individual to ensure their own physical condition, and hence a good mood. |
||||||
Cuvinte-cheie personality, somatic development, physical education, physical education lesson |
||||||
|