Influenţele lecţiei de educaţiei fizică în formarea personalităţii elevilor din ciclul gimnazial (14 – 15 ani)
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
243 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-17 16:44
SM ISO690:2012
NANU, Liliana, MOISESCU, Petronel-Cristian. Influenţele lecţiei de educaţiei fizică în formarea personalităţii elevilor din ciclul gimnazial (14 – 15 ani). In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2012, nr. 12(4), p. 20. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 12(4) / 2012 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Influenţele lecţiei de educaţiei fizică în formarea personalităţii elevilor din ciclul gimnazial (14 – 15 ani)


Pag. 20-20

Nanu Liliana, Moisescu Petronel-Cristian
 
Universitatea „Dunarea de Jos”, Galați
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2022


Rezumat

The European Charter specifies that physical fitness is a key component not only for sport, but also for health, considering that learning physical skills can make an important contribution to self-knowledge and motivation of each individual to ensure their own physical condition, and hence a good mood.

Cuvinte-cheie
personality, somatic development, physical education, physical education lesson