The Role of Grammar in Training Teachers of English .
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
196 0
SM ISO690:2012
IGNATIUC, Iulia. The Role of Grammar in Training Teachers of English .. In: Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale, 21-22 octombrie 2011, Bălți. Bălți: Bălţi: Presa univ. bălţeană, 2012, pp. 157-159. ISBN 978-9975-50-069-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale 2012
Conferința "Integrarea specialistului cu studii superioare pe piaţa muncii: aspecte naţionale şi internaţionale"
Bălți, Moldova, 21-22 octombrie 2011

The Role of Grammar in Training Teachers of English .


Pag. 157-159

Ignatiuc Iulia
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 28 iulie 2022


Rezumat

Există un număr mare de lucrări, în care sînt analizate rolul şi locul gramaticii în predarea limbilor străine, diferite procedee şi activităţi care pot contribui la realizarea cu succes a procesului de predare şi la creşterea interesului studenţilor faţă de însuşirea gramaticii limbii străine. Şi totuşi acest succes depinde, în mare măsură, de convingerile profesorilor şi deciziile luate de ei. Practicile de predare demonstrează că nu există o singură metodă care ar putea fi numită cea mai efectivă în predarea limbilor străine. Susţinem că, în procesul de predare a limbilor străine, e absolut necesar să ne concentrăm asupra celor trei dimensiuni gramaticale: forma, conţinutul şi uzul. Acest lucru cere contextualizarea gramaticii, fapt care i-ar ajuta pe studenţi să utilizeze corect structurile gramaticale.

The present article attempted to reveal some beliefs about the role of grammar and grammar instruction in teacher training institutions. There are numerous works devoted to the role and place of grammar in foreign language teaching, different techniques and activities that contribute to making the teaching more successful and enjoyable. However the success depends on the teachers’ beliefs and decisions. Teaching practices show that there is no single method that could be called the best in teaching foreign languages. We believe that in teaching foreign languages we should focus on both, form and use as we should integrate the study of language with that of language in use.

Cuvinte-cheie
formă, uz, deprindere, studiere conştientă, context, structuri gramaticale, dimensiuni gramaticale,

grammar, training, technique, success