Articolul precedent |
Articolul urmator |
392 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-05 22:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (762) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4067) |
SM ISO690:2012 GHERGHIŞAN, Mariana. Metacogniția și stilurile de învățare. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 408-412. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 408-412 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se urmărește evidențierea relațiilor dintre conceptele de: stil cognitiv, stil de învățare și metacogniție. Stilul cognitiv reprezintă diferențele dintre indivizi în ceea ce privește perceperea, gândirea, rezolvarea de probleme. Stilul cognitiv este o structură ca și stabilitate temporală, dar și un proces, din punct de vedere dinamic. Datorită faptului că, modalitățile de predare se adaptează în funcție de preferințele elevilor, conceptul de stil cognitiv s-a înlocuit cu cel de, stil de învățare. Cunoașterea stilului de învățare este o abilitate de ordin metacognitiv. Monitorizarea și reglarea activităților de învățare presupun concepția de sine a elevului, cunoștințele și strategiile metacognitive care sunt în legătură strânsă cu stilul de învățare. Este foarte important a se cunoaște stilul de învățare , atât din partea educatului, cât și din partea educatorului. Elevul va obține performanța școlară, iar profesorul se va perfecționa din punct de vedere profesional, concepând demersuri de predare pentru ridicarea calității în învățare pentru elevi. |
||||||
Cuvinte-cheie stilul cognitive, stiluri de învăţare, metacogniţie, cognitive style, learning styles, metacognition |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Metacogniția și stilurile de învățare"> <meta name="citation_author" content="Gherghişan Mariana"> <meta name="citation_publication_date" content="2022"> <meta name="citation_collection_title" content="Conferința științifică studențească cu participare internațională"> <meta name="citation_volume" content="Ediția LXXI"> <meta name="citation_firstpage" content="408"> <meta name="citation_lastpage" content="412"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/408-412_8.pdf">