Articolul precedent |
Articolul urmator |
364 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 21:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.8`)1:001.2+371.314.6 (1) |
General methodology. Scientific and technical methods of research. Scientific analysis and synthesis (1149) |
Education (14391) |
SM ISO690:2012 ROTARI, Veronica. Instruirea prin cercetare în context interdisciplinar. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 231-237. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
||||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 001.8`)1:001.2+371.314.6 | ||||||
Pag. 231-237 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cercetarea oferă o privire teoretică de ansamblu asupra problemelor ce sunt actuale în sistemul de învățământ ca formarea competențelor în cadrul orelor de chimie cu ajutorul metodelor de predare - învățare - evaluare bazate pe instruirea reciprocă și dezvoltarea personalității elevilor, metode care motivează elevii spre studiere și dorință de cunoaștere. O mai bună înțelegere a modului în care evoluează cercetarea și educația interdisciplinară este esențială pentru identificarea și implementarea unui management adecvat. Anume implementarea unor noi modalități de predare prin promovarea ideii primordiale de a recurge la instruire interdisciplinară prin cercetare vizează învățământul mai puțin formal şi mai mult nonformal, ceea ce trezește interesul în rândul elevilor de a învăța pentru a fi pregătiți pentru „ziua de mâine”. |
||||||
Cuvinte-cheie cercetare, interdisicplinaritate, instruire, proiecte, research, inter-disciplinarity, training, projects |
||||||
|