Instruirea prin cercetare în context interdisciplinar
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
364 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 21:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.8`)1:001.2+371.314.6 (1)
General methodology. Scientific and technical methods of research. Scientific analysis and synthesis (1149)
Education (14391)
SM ISO690:2012
ROTARI, Veronica. Instruirea prin cercetare în context interdisciplinar. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 231-237. ISBN 978-9975-76-394-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferința științifică studențească cu participare internațională
Ediția LXXI, 2022
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională"
Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022

Instruirea prin cercetare în context interdisciplinar

CZU: 001.8`)1:001.2+371.314.6

Pag. 231-237

Rotari Veronica
 
Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, or. Ungheni
 
 
Disponibil în IBN: 11 iulie 2022


Rezumat

Cercetarea oferă o privire teoretică de ansamblu asupra problemelor ce sunt actuale în sistemul de învățământ ca formarea competențelor în cadrul orelor de chimie cu ajutorul metodelor de predare - învățare - evaluare bazate pe instruirea reciprocă și dezvoltarea personalității elevilor, metode care motivează elevii spre studiere și dorință de cunoaștere. O mai bună înțelegere a modului în care evoluează cercetarea și educația interdisciplinară este esențială pentru identificarea și implementarea unui management adecvat. Anume implementarea unor noi modalități de predare prin promovarea ideii primordiale de a recurge la instruire interdisciplinară prin cercetare vizează învățământul mai puțin formal şi mai mult nonformal, ceea ce trezește interesul în rândul elevilor de a învăța pentru a fi pregătiți pentru „ziua de mâine”.

The research provides a theoretical overview of current issues in the education system such as the formation of competences in chemistry classes using teaching-learning-assessment methods based on mutual instruction and the development of students' personalities, methods that motivate students to study and desire for knowledge. A better understanding of how interdisciplinary research and education evolves is essential for identifying and implementing appropriate management. Implementing new ways of teaching by promoting the primary idea of using interdisciplinary instruction through research is aimed at less formal and more non-formal education, which awakens interest among students to learn in order to be prepared for "tomorrow".

Cuvinte-cheie
cercetare, interdisicplinaritate, instruire, proiecte,

research, inter-disciplinarity, training, projects