Articolul precedent |
Articolul urmator |
568 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-08 15:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:54+371.388 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3845) |
Chemistry. Crystallography. Mineralogy (1997) |
SM ISO690:2012 TEIȘANU, Diana. Învățarea prin descoperire la Chimie în baza experimentului. In: Conferința științifică studențească cu participare internațională, 20 aprilie 2022, Chişinău. Chişină: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția LXXI, pp. 238-241. ISBN 978-9975-76-394-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Conferința științifică studențească cu participare internațională Ediția LXXI, 2022 |
|||||
Conferința "Conferința științifică studențească cu participare internațională" Chişinău, Moldova, 20 aprilie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 37.016:54+371.388 | |||||
Pag. 238-241 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Lucrarea descrie importanța învățării prin descoperire asupra procesului de asimilare a cunoștințelor, punând în prim plan realizarea experimentului. Investigațiile au fost efectuate în două clase (VII-a ,,C”, VIII-a ,,M”), unde au fost realizate toate experiențele de laborator. Analiza rezultatelor evaluărilor sumative indică la un calificativ mai înalt față de celelalte clase, unde nu a fost realizat experimentele. |
|||||
Cuvinte-cheie învățarea prin descoperire, experiment chimic, discovery learning, chemical experiment |
|||||
|