Pregătirea fizică a preşcolarilor prin aplicarea jpcurilor de mişcare cu personaje din poveste
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
381 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 04:40
SM ISO690:2012
BARBAROŞ, Daniela, LEŞCO, Victoria. Pregătirea fizică a preşcolarilor prin aplicarea jpcurilor de mişcare cu personaje din poveste. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice, Ed. 25, 14 aprilie 2022, Chisinau. Chişinău: USEFS, 2022, Ediția 25, pp. 44-49.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice
Ediția 25, 2022
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice"
25, Chisinau, Moldova, 14 aprilie 2022

Pregătirea fizică a preşcolarilor prin aplicarea jpcurilor de mişcare cu personaje din poveste


Pag. 44-49

Barbaroş Daniela1, Leşco Victoria2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 iunie 2022


Rezumat

Early education is meant to train children in a psycho-intellectual, psychomotor and socio-affective aspect, for an easier adaptation to school-type activity and for social integration. The personality of the preschooler is defined by three fundamental aspects: self-affirmation, the organization of a global thinking and the game. They allow the child to adapt better to the environment in which he lives.

Cuvinte-cheie
physical training, early education, movement game, characters from the story