Articolul precedent |
Articolul urmator |
381 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 04:40 |
SM ISO690:2012 BARBAROŞ, Daniela, LEŞCO, Victoria. Pregătirea fizică a preşcolarilor prin aplicarea jpcurilor de mişcare cu personaje din poveste. In: Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice, Ed. 25, 14 aprilie 2022, Chisinau. Chişinău: USEFS, 2022, Ediția 25, pp. 44-49. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice Ediția 25, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme actuale ale teoriei şi practicii culturii fizice" 25, Chisinau, Moldova, 14 aprilie 2022 | ||||||
|
||||||
Pag. 44-49 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Early education is meant to train children in a psycho-intellectual, psychomotor and socio-affective aspect, for an easier adaptation to school-type activity and for social integration. The personality of the preschooler is defined by three fundamental aspects: self-affirmation, the organization of a global thinking and the game. They allow the child to adapt better to the environment in which he lives. |
||||||
Cuvinte-cheie physical training, early education, movement game, characters from the story |
||||||
|