Articolul precedent |
Articolul urmator |
258 0 |
SM ISO690:2012 MORARI, Marina. Respiritualizarea educației artistice. In: Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan, 2 mai 2016, Bălți. Bălți: Tipografia Indigou Color, 2016, pp. 62-66. ISBN 978-9975-3145-9-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan 2016 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaţionale de dezvoltare a învăţământului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 2 mai 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 62-66 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Pornind de la teza conform căreia în fiinţa umană, dincolo de viaţa ei exterioară, există o viaţă interioară, iar unele experienţe din viaţa nu pot fi explicate, în ultima instanţă, cu ajutorul teoriei inteligenţelor multiple, ne-am propus să facem cunoscute puterile inteligenţei spirituale, necesitatea cultivării ei prin intermediul disciplinelor artistice şi beneficiile ei în dezvoltarea personalităţii elevului. Cei mai mari fizicieni şi biologi ai timpului nostru identifică în fiinţa umană un sens spiritual. Potenţialul artelor poate deveni mijloc în cultivarea spirituală a personalităţii elevului, a culturii neamului. A educa inteligenţa spirituală înseamnă a miza pe valori, a stimula în elevi procesul de descoperire a sensului vieţii. |
||||||
Cuvinte-cheie art education, education through arts, respiritualization, spiritual intelligence, art fields |
||||||
|