Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-06 14:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (95) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076) |
Psychology (3515) |
![]() ENUCA, Eugenia. Școala incluzivă – o necesitate în educaţia actuală. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 161-164. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 161-164 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul are un caracter teoretic și reflectă unele repere conceptuale cu privire la necesitatea realizării educației inclizive în învățământul de masă. Se detaliază unele aspecte referitoare la găsirea soluțiilor privitor la cum putem să-i ajutăm pe elevii care învaţă mai greu, precum și cele referitoare la organizarea şi funcționarea şcolii obișnuite din perspectiva incluziunii școlare și sociale. De asemenea sunt descrise condițiile pentru a atinge un înalt nivel de acceptare, în primul rând, a diversității dintr-o clasă de elevi, constituită din copii tipici și cei netipici. |
||||||
Cuvinte-cheie școala incluzivă, elevi tipici, elevi netipici, incluziune şcolară, incluziune socială, inclusive school, typical students, atypical students, school inclusion, social inclusion |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Enuca, E.</creatorName> <affiliation>Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă „Sf. Vasile” Craiova, România</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Școala incluzivă – o necesitate în educaţia actuală</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-76-382-0</relatedIdentifier> <subjects> <subject>școala incluzivă</subject> <subject>elevi tipici</subject> <subject>elevi netipici</subject> <subject>incluziune şcolară</subject> <subject>incluziune socială</subject> <subject>inclusive school</subject> <subject>typical students</subject> <subject>atypical students</subject> <subject>school inclusion</subject> <subject>social inclusion</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.015.3+159.922.7</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul are un caracter teoretic și reflectă unele repere conceptuale cu privire la necesitatea realizării educației inclizive în învățământul de masă. Se detaliază unele aspecte referitoare la găsirea soluțiilor privitor la cum putem să-i ajutăm pe elevii care învaţă mai greu, precum și cele referitoare la organizarea şi funcționarea şcolii obișnuite din perspectiva incluziunii școlare și sociale. De asemenea sunt descrise condițiile pentru a atinge un înalt nivel de acceptare, în primul rând, a diversității dintr-o clasă de elevi, constituită din copii tipici și cei netipici.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article has a theoretical character and reflects some conceptual landmarks regarding the need to achieve inclusive education in mainstream education. It details some aspects of finding solutions on how we can help students who are learning harder, as well as those related to the organization and functioning of the regular school from the perspective of school and social inclusion. It also describes the conditions for achieving a high level of acceptance, first of all, of the diversity of a class of students, consisting of typical and atypical children.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>