Articolul precedent |
Articolul urmator |
467 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-19 13:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
821.135.1:37.016 (1) |
Literature of Balkan Romance / Romanic languages (2138) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4078) |
SM ISO690:2012 GHERMAN, Oxana. Atelierul de lectură. Repere metodologice . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.2, pp. 67-80. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-561-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 821.135.1:37.016 | ||||||
Pag. 67-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present article proposes an updated vision of the reading workshop, involving both theoretical and practical suggestions, which aim is to find ways to stimulate interest in reading, forms and ways of reading literary and non-literary texts in class and outside the educational framework, reading techniques and games that can be applied to workshop lessons, suggestions for organizing extracurricular activities in order to promote the book and reading in the classroom, school, community. |
||||||
Cuvinte-cheie lessons, reading workshop, techniques, educational games, methodological suggestions |
||||||
|