Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 14:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.37 (16) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (658) |
![]() PONOMARI, Dorina. Dezvoltarea laturii lexico-semantice în cazul tulburărilor de limbaj la preșcolari . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.1, pp. 199-205. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-560-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.37 | ||||||
Pag. 199-205 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article presents methods for assessing language, namely the lexical and semantic side of language. The results of the evaluation of a sample of preschoolers with language disorders and the language developed according to age allowed the elaboration of a complex program of psycho-speech therapy intervention. The implementation of the developed program has demonstrated its efficiency and proposes it for application by those concerned. |
||||||
Cuvinte-cheie preschool age, language, speech therapy intervention, development of the lexical and semantic side of the language |
||||||
|