Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
632 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 10:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
658.852.013:338.48 (2) |
Marketing. Sales. Selling. Distribution (90) |
Tourism (537) |
SM ISO690:2012 PLATON, Nicolae, JURAVELI, Tatiana. Puterea ca metodă de influențare a procesului de negociere comercială în businessul touristic. In: Economica, 2022, nr. 1(119), pp. 28-38. ISSN 1810-9136. DOI: https://doi.org/10.53486/econ.2022.119.028 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 1(119) / 2022 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.53486/econ.2022.119.028 | ||||||
CZU: 658.852.013:338.48 | ||||||
JEL: M1, L1, M16. | ||||||
Pag. 28-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Orice proces de negociere presupune existența unor părți distincte, a unui obiect al negocierii și a unui anumit context. Partenerii în negociere se află într-un anumit raport de forțe, una sau alta dintre părți putând să aibă un ascendent asupra celeilalte. Pentru ca negocierile să se soldeze cu efectul scontat și să soluționeze anumite dispute ce țin de businessul turistic, este necesar ca, dincolo de interesele personale ale negociatorilor, părțile să poată defini un proiect comun, care ar face ca obiectul tratativelor să fie realizat. Prezentul articol analizează efectul puterii ca metodă de influențare a procesului de negociere comercială în domeniul businessului turistic. |
||||||
Cuvinte-cheie negociere, negociator, business turistic, puterea în negocieri, negociere comercială, negotiation, negotiator, tourism business, negotiating power, commercial negotiation |
||||||
|