Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-03 21:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02 (112) |
Kinds of school providing general education (2143) |
![]() LÎSENIUC, Emilia. Pedagogia diferențiată – cheia succesului în învățământul primar. In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 284-287. ISBN 978-9975-46-570-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021 | ||||||
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali" Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.02 | ||||||
Pag. 284-287 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Traditionally, the differentiated education is designed and carried out by taking into account specific characteristics of pupils. Usually, these are either learning styles or multiple intelligences. The article proposes a new approach to differentiated education using pupils learning abilities, which helps the development of his/her personality. |
||||||
Cuvinte-cheie differentiated education, personality, success |
||||||
|