Pedagogia diferențiată – cheia succesului în învățământul primar
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
252 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-03 21:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02 (112)
Kinds of school providing general education (2143)
SM ISO690:2012
LÎSENIUC, Emilia. Pedagogia diferențiată – cheia succesului în învățământul primar. In: Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali, 12 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS, 2021, pp. 284-287. ISBN 978-9975-46-570-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali 2021
Conferința "Dezvoltarea personală și integrarea socială a actorilor educaționali"
Chişinău, Moldova, 12 noiembrie 2021

Pedagogia diferențiată – cheia succesului în învățământul primar

CZU: 373.3.02

Pag. 284-287

Lîseniuc Emilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 aprilie 2022


Rezumat

Traditionally, the differentiated education is designed and carried out by taking into account specific characteristics of pupils. Usually, these are either learning styles or multiple intelligences. The article proposes a new approach to differentiated education using pupils learning abilities, which helps the development of his/her personality.

Cuvinte-cheie
differentiated education, personality, success