Managementul educației, provocări. Dinspre monolog spre dialog
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
276 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-12-08 22:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.21[82.27/82.83] (1)
Education (14781)
SM ISO690:2012
DRĂGOIU, Corina Viorica. Managementul educației, provocări. Dinspre monolog spre dialog. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 81-84. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol.6, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Managementul educației, provocări. Dinspre monolog spre dialog

CZU: 371.21[82.27/82.83]

Pag. 81-84

Drăgoiu Corina Viorica
 
Colegiul național ”Doamna Stanca”, Făgăraș
 
 
Disponibil în IBN: 6 aprilie 2022


Rezumat

Școala românească a trecut prin schimbări majore: legislative, din punct de vedere al resurselor umane. de paradigmă, și este în continuă schimbare. Dar valoarea unui sistem și, cu atît mai mult a sistemului educațional, este dată, în primul rând de oameni, de oamenii școlii. Ce este un dascăl bun? Ce numim astăzi o școală bună? Cum putem transforma școala într-o adevărată instituție a dialogului și cooperării pentru ca ea să-și poată îndeplini menirea: formarea viitorilor oameni ai societății? Sunt doar câteva întrebări și poate o temă de reflexie.

The Romanian school has undergone major changes: legislative, in terms of human resources. of the paradigm, and it is constantly changing. But the value of a system, and even more so of the education system, is given, first and foremost, by the people, by the people of the school. What is a good teacher? What do we call a good school today? How can we turn the school into a true institution of dialogue and cooperation so that it can fulfill its mission: the formation of the future people of society? These are just a few questions and maybe a topic for reflection.

Cuvinte-cheie
valoare, dialog autentic, formator de oameni,

value, authentic dialogue, people trainer