Articolul precedent |
Articolul urmator |
276 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-08 22:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.21[82.27/82.83] (1) |
Education (14781) |
SM ISO690:2012 DRĂGOIU, Corina Viorica. Managementul educației, provocări. Dinspre monolog spre dialog. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Managementul educaţional. Pedagogia școlii superioare, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol.6, pp. 81-84. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol.6, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.21[82.27/82.83] | ||||||
Pag. 81-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Școala românească a trecut prin schimbări majore: legislative, din punct de vedere al resurselor umane. de paradigmă, și este în continuă schimbare. Dar valoarea unui sistem și, cu atît mai mult a sistemului educațional, este dată, în primul rând de oameni, de oamenii școlii. Ce este un dascăl bun? Ce numim astăzi o școală bună? Cum putem transforma școala într-o adevărată instituție a dialogului și cooperării pentru ca ea să-și poată îndeplini menirea: formarea viitorilor oameni ai societății? Sunt doar câteva întrebări și poate o temă de reflexie. |
||||||
Cuvinte-cheie valoare, dialog autentic, formator de oameni, value, authentic dialogue, people trainer |
||||||
|