Strategii pedagogice privind asigurarea educației ecologice în învățământul preșcolar
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
425 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-18 23:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:37.033+372.3 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4090)
SM ISO690:2012
BUZENCO, Aurica, AUTOR, Nou, MUNTEANU, Olesea. Strategii pedagogice privind asigurarea educației ecologice în învățământul preșcolar. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 31-38. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Strategii pedagogice privind asigurarea educației ecologice în învățământul preșcolar

CZU: 37.016:37.033+372.3

Pag. 31-38

Buzenco Aurica, Autor Nou, Munteanu Olesea
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

conținutul articolului demonstrează importanța și eficacitatea educație la preșcolari în formarea, educarea și dezvoltarea cunoașterii, conștiinței, participării, deprinderilor, atitudinilor de protejare a mediului, de dezvoltare a spiritului de responsabilitate față de natură. Antrenând copii în diverse acțiuni: excursii, acțiuni practice de colectare a materialelor refolosite, valorificarea sau utilizarea lor în alte scopuri, le vom dezvolta spiritul de inițiativă, a deprinderilor de cercetare, a răspunderii pentru lucrul făcut, a curiozității.

the content of the article demonstrates the importance and effectiveness of preschool education in the formation, education and development of knowledge, awareness, participation, skills, environmental protection, development of a sense of responsibility towards nature. By involving children in various actions: excursions, practical actions of collecting reused materials, capitalizing on their use for other purposes, we will develop their spirit of initiative, research skills, responsibility for work done, curiosity.

Cuvinte-cheie
educaţie pentru mediu, preşcolari, strategii, educare,

environmental education, preschoolers, Strategies, education

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Strategii pedagogice privind asigurarea educației ecologice &icirc;n &icirc;nvățăm&acirc;ntul preșcolar">
<meta name="citation_author" content="Buzenco Aurica">
<meta name="citation_author" content="Autor Nou">
<meta name="citation_author" content="Munteanu Olesea">
<meta name="citation_publication_date" content="2022">
<meta name="citation_collection_title" content="Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice">
<meta name="citation_volume" content="Vol. 4">
<meta name="citation_firstpage" content="31">
<meta name="citation_lastpage" content="38">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/31-38_18.pdf">