Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-03 18:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.033:001.2+37.037 (1) |
Education (14877) |
Science and knowledge in general. Organization of intellectual work (1405) |
![]() COTORCEA, Cristian, GÎŢU, Ana. Educația ecologică în context transdisciplinar – premisa formării competențelor profesionale funcționale. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Biologie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.1, pp. 179-181. ISBN 978-9975-76-390-5 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 9, Vol.1, 2022 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.033:001.2+37.037 | ||||||
Pag. 179-181 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Există o nevoie urgentă de a dezvolta în rândul tinerei generații o conștientizare și o necesitate a implicării fiecărui în rândul societății noastre cu privire la menținerea și sustenabilitatea unui mediu sănătos, ținând cont de toate categoriile de poluare și căile de protejare a mediului, de părți interesate și de o recunoaștere adecvată a contextului, precum și de necesitatea colaborării cu specialiști din domeniu, domenii aferente și grupuri profesionale. Printr-o abordare transdisciplinară în echipă se poate realiza o implementare adecvată și de succes a căilor durabile pentru un mediu ambiant ecologic curat. Astfel, elevii, printr-o abordare de grup, flexibilitate în gândire și implementarea cunoștințelor pot dezvolta concepte a durabilității dorite pentru mediului în care trăim, în acest mod accelerând evoluția dezvoltării aspectelor ce țin de o educație ecologică eficientă a tinerei generații. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie ecologică, educație durabilă, educație transdisciplinară, aptitudi, ecological education, sustainability education, transdisciplinary education, skills. |
||||||
|