Părinte - adolescent - comunitatea profesorilor o abordare durabilă orientată către 3C în pandemia Covid-19
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
278 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-30 09:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.265 (30)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
SM ISO690:2012
ZUBENSCHI, Mariana. Părinte - adolescent - comunitatea profesorilor o abordare durabilă orientată către 3C în pandemia Covid-19. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 1, 27 noiembrie 2020, Chisinau. Chişinău: Garomont-Studio, 2020, Ediția 1, pp. 334-341.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 1, 2020
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
1, Chisinau, Moldova, 27 noiembrie 2020

Părinte - adolescent - comunitatea profesorilor o abordare durabilă orientată către 3C în pandemia Covid-19

Parent – Adolescent - Teacher Community a Sustainable 3C Focused Approach to the COVID-19 Pandemic

CZU: 37.018.265

Pag. 334-341

Zubenschi Mariana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2022


Rezumat

Inevitably, September marks the transition between two seasons: the end of summer and the beginning of the school year. In 2020 conditions of the pandemic, a new school year brings with it new experiences, new approaches, new teachers, new classmates, new opportunities and new relationships. Although the relationships that the adolescent forms in school with his colleagues are important, we can be surprised about the most significant relationship, in terms of its success and development, is the one that it forms with its teacher. Thus, the teacher is the current mentor, who can help generously the teenager in this situation. Another important aspect in the relationship with the teacher is the parent, who is also a party who pursues certain goals to reach his teenager. And these two relationships between parent and adolescent, adolescent and teacher are managed by another important factor which is the COVID-19 environment: how well the adolescent communicates and collaborates at school and at home, how well is dealing with new tech issues, online assessments, relationship with peers etc., the issues which will be debated in this article.

Inevitabil este că luna septembrie marchează tranziția între două anotimpuri: sfârșitul verii și toamna - începutul anului școlar. În condițiile pandemiei din 2020, un nou an școlar aduce cu sine noi experiențe, noi abordări, noi profesori, noi colegi de clasă, noi oportunități și noi relații. Deși relațiile pe care adolescentul le formează în școală cu colegii săi sunt importante, putem fi surprinși de cea mai semnificativă relație, în ceea ce privește succesul și dezvoltarea acesteia, este cea pe care o formează cu profesorul său. Astfel, profesorul este actualul mentor, care poate juta cu generozitate adolescentul în această situație. Un alt aspect important în relația cu profesorul este părintele, care de asemenea urmărește anumite obiective pentru a ajunge la adolescentul său. Și aceste două relații dintre părinte și adolescent, adolescent și profesor sunt gestionate de un alt factor important, care este mediul actual în pandemia COVID-19: cât de bine comunică și colaborează adolescentul la școală și acasă, cât de bine se ocupă de problemele tehnologiilor noi, evaluări online, relația cu colegii etc., problemele care vor fi dezbătute în acest articol.

Cuvinte-cheie
parent-adolescent-teacher community, 3C new approach, affirmative feed-back.,

comunitate părinte-adolescent-profesor, abordare nouă 3C, feedback afirmativ.