Articolul precedent |
Articolul urmator |
388 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 22:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091+37.015.3 (5) |
Organization of instruction (561) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4078) |
SM ISO690:2012 ADĂSCĂLIŢEI, Andra-Mirabela. Formarea continuă a profesorilor în direcția dezvoltării comunicației persuasive ca strategie de rezolvare a conflictelor scolare prin tehnologii inovative. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 1, 27 noiembrie 2020, Chisinau. Chişinău: Garomont-Studio, 2020, Ediția 1, pp. 271-280. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului Ediția 1, 2020 |
||||||
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului" 1, Chisinau, Moldova, 27 noiembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091+37.015.3 | ||||||
Pag. 271-280 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present study aims to analyse the importance of persuasive communication of teachers in the context of the use of innovative technologies. The organization of continuous training of teachers must be the way of improving the quality of the educational process by applying new methods and techniques in changing student’s attitudes and behaviour in a manner of assuring conflict resolution. |
||||||
Cuvinte-cheie persuasive communication, innovative technologies, conflicts resolution, comunicare persuasivă, tehnologii inovative, rezolvarea conflictelor |
||||||
|