Formarea continuă a profesorilor în direcția dezvoltării comunicației persuasive ca strategie de rezolvare a conflictelor scolare prin tehnologii inovative
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
388 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 22:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091+37.015.3 (5)
Organization of instruction (561)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4078)
SM ISO690:2012
ADĂSCĂLIŢEI, Andra-Mirabela. Formarea continuă a profesorilor în direcția dezvoltării comunicației persuasive ca strategie de rezolvare a conflictelor scolare prin tehnologii inovative. In: Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului, Ed. 1, 27 noiembrie 2020, Chisinau. Chişinău: Garomont-Studio, 2020, Ediția 1, pp. 271-280.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia din perspectiva conceptului Clasa Viitorului
Ediția 1, 2020
Conferința "Educația din perspectiva conceptului Clasa Viitorului"
1, Chisinau, Moldova, 27 noiembrie 2020

Formarea continuă a profesorilor în direcția dezvoltării comunicației persuasive ca strategie de rezolvare a conflictelor scolare prin tehnologii inovative

Continuous training of teachers in the direction of capitalizing on persuasive communication as a strategy for resolving school conflicts through innovative technologies

CZU: 37.091+37.015.3

Pag. 271-280

Adăscăliţei Andra-Mirabela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 februarie 2022


Rezumat

The present study aims to analyse the importance of persuasive communication of teachers in the context of the use of innovative technologies. The organization of continuous training of teachers must be the way of improving the quality of the educational process by applying new methods and techniques in changing student’s attitudes and behaviour in a manner of assuring conflict resolution.

Articolul prezent ȋşi propune să analizeze importanţa comunicării persuasive a cadrelor didactice, ȋn contextul utilizării tehnologiilor inovative. Formarea continuă a profesorilor trebuie să fie modalitatea de ȋmbunătăţire a calităţii procesului educaţional prin aplicarea de noi metode şi tehnici ȋn schimbarea atitudinii şi comportamentului elevilor ȋntr-o manieră care asigură rezolvarea conflictelor.

Cuvinte-cheie
persuasive communication, innovative technologies, conflicts resolution,

comunicare persuasivă, tehnologii inovative, rezolvarea conflictelor