Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 15:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.881/82.135.1:801.82+373.3 (1) |
Education (14878) |
Sources of linguistics and philology. Collections of texts (65) |
Kinds of school providing general education (2143) |
![]() BUCUN, Silvia. Caracterizarea tipurilor de texte multimodale în clasele primare. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 216-220. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.881/82.135.1:801.82+373.3 | ||||||
Pag. 216-220 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Textul multimodal se caracterizează prin interacțiunea cuvintelor cu imaginea, culoarea și sonoritatea, reprezentând o combinare a diferitelor modele semiotice într-o comunicare Abordarea şi înţelegerea textelor multimodale este diferită de textele continue sau discontinue. Componenta lingvistică are la bază vocabularul, tonul, organizarea discursului, coerenţa. Vizualul presupune analiza culorii, formei, stilului, dimensiunii sau perspectivei. Gestualul are nevoie de observarea mimicii, a limbajului corpului. Auditivul va trimite la linia melodică, efectele sonore, zgomotele ambientale, liniştea, intonaţia sau volumul. |
||||||
Cuvinte-cheie text, text multimodal, tipuri de texte multimodale, bandă desenată, animaţie, poveste digitală, poster electronic., text, multimodal text, multimodal text types, comics, animation, digital story, electronic poster. |
||||||
|