Articolul precedent |
Articolul urmator |
344 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-08 13:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.214.112:37.033+373.3 (1) |
Education (14379) |
Kinds of school providing general education (2024) |
SM ISO690:2012 BALAN-CHIRIAC, Elena, CHIRICĂ, Galina. Potențialul obiectivelor și conținuturilor curriculare în formarea culturii ecologice a elevilor din ciclul primar. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 188-194. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.214.112:37.033+373.3 | ||||||
Pag. 188-194 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față abordează actualitatea de studiu a posibilităților curriculare în formarea culturii ecologice a elevilor din ciclul primar. Importanța articolului se datorează prin dezvăluirea necesității integrării conținuturilor curriculare cu caracter ecologic. Oportunitatea obiectivelor și conținuturilor curriculare reiese din sfidările normative ale educației contemporane care vor îmbunătăți calitatea procesului formării culturii ecologice. Aceste elemente se bazează pe satisfacerea nevoilor societății fără a dăuna mediului înconjurător, stabilind norme și reguli de comportament în natură. Așadar, cultura ecologică reprezintă una dintre valorile fundamentale ale educației generale. |
||||||
Cuvinte-cheie conținuturi curriculare, cultură ecologică, şcolarul mic, integrarea, obiective educaționale, strategii., curricular contents, Ecological culture, small school, integration, educational objectives, strategies. |
||||||
|