Potențialul obiectivelor și conținuturilor curriculare în formarea culturii ecologice a elevilor din ciclul primar
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
344 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-08 13:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.214.112:37.033+373.3 (1)
Education (14379)
Kinds of school providing general education (2024)
SM ISO690:2012
BALAN-CHIRIAC, Elena, CHIRICĂ, Galina. Potențialul obiectivelor și conținuturilor curriculare în formarea culturii ecologice a elevilor din ciclul primar. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 188-194. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.1, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Potențialul obiectivelor și conținuturilor curriculare în formarea culturii ecologice a elevilor din ciclul primar

CZU: 371.214.112:37.033+373.3

Pag. 188-194

Balan-Chiriac Elena, Chirică Galina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2022


Rezumat

Articolul de față abordează actualitatea de studiu a posibilităților curriculare în formarea culturii ecologice a elevilor din ciclul primar. Importanța articolului se datorează prin dezvăluirea necesității integrării conținuturilor curriculare cu caracter ecologic. Oportunitatea obiectivelor și conținuturilor curriculare reiese din sfidările normative ale educației contemporane care vor îmbunătăți calitatea procesului formării culturii ecologice. Aceste elemente se bazează pe satisfacerea nevoilor societății fără a dăuna mediului înconjurător, stabilind norme și reguli de comportament în natură. Așadar, cultura ecologică reprezintă una dintre valorile fundamentale ale educației generale.

The present article discusses the timely study of the curricular possibilities of shaping the ecological education of primary school students. The importance of the article is due to the revealing of the necessity of integrating curricular content of ecological nature. The opportunity of the objectives and of the curricular contents emerges from the normative defiance against contemporary education, which will improve the quality of the process of shaping the ecological culture. These elements are based on the satisfaction of society’s needs without harming the environment, by establishing norms and behavior rules while out in nature. Thus, the ecological culture represents one of the fundamental values of general education.

Cuvinte-cheie
conținuturi curriculare, cultură ecologică, şcolarul mic, integrarea, obiective educaționale, strategii.,

curricular contents, Ecological culture, small school, integration, educational objectives, strategies.