Articolul precedent |
Articolul urmator |
395 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 13:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
:37.091 (43) |
Organization of instruction (562) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Victoria. Instruire inovațională – prioritate a transferului inovațional. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 128-134. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: :37.091 | ||||||
Pag. 128-134 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Apreciind acceptabilitatea diverselor concepţii, opinii, idei formulate de diverşi cercetători în domeniu şi punînd în evidenţă caracterul flexibil al instruirii inovaționale, s-a constatat valoarea transferului inovaţional în învăţământ, ca factor de mobilitate, de calitate, de mişcare înainte. Decupajul fenomenelor analizate a permis să constatăm următoarele valori pedagogice în contextul transferului inovaţional, este un proces de implementare a inovaţiilor, sursele fiind publicaţiile ştiinţifice în care apare informaţia: brevete, comunicări ştiinţifice, articole în reviste, publicaţii ale congreselor, rapoarte, teze, publicaţii la seminare internaţionale, monografii, manuale, lucrări metodice etc. |
||||||
Cuvinte-cheie Instruire inovațională, învățământ inovațional, transfer inovațional, inovaţii, Innovative training, innovative education, innovation transfer, innovations. |
||||||
|