Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.1:37.013.4/.7 (1) |
Education and training out of school. Further education (222) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4076) |
![]() TOMA, Natalia. Poziționări sociale și psihologice ale educației nonformale. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Științe sociale, 10-11 noiembrie 2021, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SS, pp. 98-100. ISBN 978-9975-158-55-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrare prin cercetare și inovare. SS, 2021 |
||||||
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare." Chișinău, Moldova, 10-11 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 374.1:37.013.4/.7 | ||||||
Pag. 98-100 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
|