Metoda studiului de caz ca abordare inovativă în predare- învățare-evaluare: probleme și oportunități
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
457 49
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 21:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.02 (55)
Higher education. Universities. Academic study (2579)
SM ISO690:2012
PRISĂCARU, Veronica, CORMAN, Iulia. Metoda studiului de caz ca abordare inovativă în predare- învățare-evaluare: probleme și oportunități. In: Cadastru și Drept, 30 septembrie - 1 octombrie 2021, Maximovca. Chişinău Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2022, Vol.55, pp. 40-43. ISBN 978-9975-64-271-2; 978-9975-64-328-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cadastru și Drept
Vol.55, 2022
Conferința "Reglementarea utilizării resurselor naturale: realizări și perspective"
Maximovca, Moldova, 30 septembrie - 1 octombrie 2021

Metoda studiului de caz ca abordare inovativă în predare- învățare-evaluare: probleme și oportunități

CZU: 378.02

Pag. 40-43

Prisăcaru Veronica, Corman Iulia
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 ianuarie 2022


Rezumat

The main objective of the research was to reflect the shortcomings of the application of the case study method in the teaching-learning-assessment activity and to identify the adequate solutions. In order to achieve the objective mentioned above, a theoretical foray into the subject was made; the deficiencies of the application of the case study method in vocational education were analyzed. In conclusion, the directions for increasing the cooperative commitment of students within the case study method were proposed.

Cuvinte-cheie
case study, cooperative commitment, teaching-learning-assessment, vocational education