Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-17 19:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015 (988) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4090) |
![]() CUZNEȚOVA, Snejana. STEM/STEAM – подход при решении задач в среднем профессиональном образовании. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 113-117. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015 | ||||||
Pag. 113-117 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În lumea modernă, caracteristicile unui specialist ar trebui să fie: competență și mobilitate, abilitatea de a naviga în diverse situații, abilitatea de a aborda flexibil și creativ rezoluția lor, de a lua în mod independent și responsabil decizii adecvate. Prin urmare, în toate lecțiile de fizică în domeniul tehnic instituțiile de învățământ, este recomandabil să se utilizeze sarcini și exemple legate de diferite domenii ale vieții și ale industriei transporturilor. Studenții din specialitățile tehnice ale CE demonstrează nu numai un interes pentru problemele de fizică cu o abordare inginerească, ci și o îmbunătățire a performanței academice. |
||||||
Cuvinte-cheie educație STEM, abordare STEM / STEAM, învățământ secundar specializat, problemă de inginerie fizică, STEM education, STEM / STEAM approach, specialized secondary education, physical engineering problem |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Cuznețova, S.</creatorName> <affiliation>Centrul de Excelență în Transporturi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ru'>STEM/STEAM – подход при решении задач в среднем профессиональном образовании</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2021</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975- 76-360-8</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educație STEM</subject> <subject>abordare STEM / STEAM</subject> <subject>învățământ secundar specializat</subject> <subject>problemă de inginerie fizică</subject> <subject>STEM education</subject> <subject>STEM / STEAM approach</subject> <subject>specialized secondary education</subject> <subject>physical engineering problem</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.015</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2021</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În lumea modernă, caracteristicile unui specialist ar trebui să fie: competență și mobilitate, abilitatea de a naviga în diverse situații, abilitatea de a aborda flexibil și creativ rezoluția lor, de a lua în mod independent și responsabil decizii adecvate. Prin urmare, în toate lecțiile de fizică în domeniul tehnic instituțiile de învățământ, este recomandabil să se utilizeze sarcini și exemple legate de diferite domenii ale vieții și ale industriei transporturilor. Studenții din specialitățile tehnice ale CE demonstrează nu numai un interes pentru problemele de fizică cu o abordare inginerească, ci și o îmbunătățire a performanței academice.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>In the modern world, the characteristics of a specialist should be: competence and mobility, the ability to navigate in various situations, the ability to flexibly and creatively approach their resolution, independently and responsibly make adequate decisions. Therefore, in all physics lessons in technical educational institutions, it is advisable to use tasks and examples related with different areas of life and transport industry. Students of the technical specialties of the CE demonstrate not only an interest in physics problems with an engineering approach, but also an improvement in academic performance.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>