Articolul precedent |
Articolul urmator |
521 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 18:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.0 (7853) |
Education (14908) |
SM ISO690:2012 LANGA, Petru, ROTARI, Veronica. „Mentalitatea deschisă” la nivel de unitate școlară. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 1-2 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 1, pp. 79-85. ISBN 978-9975-76-361-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.0 | ||||||
Pag. 79-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mentalitatea Deschisă permite instituțiilor și angajaților să se transforme intens printr-un proces în trei etape: schimbarea mentalității, dezvoltarea liderismului și nu în ultimul rând îmbunătățirea sistemului educațional. Procesul de schimbare productiv ar fi dacă înainte de toate s-ar discuta despre nevoile, provocările și obiectivele personale. |
||||||
Cuvinte-cheie mentalitate deschisă, mentalitate închisă, transformare, schimbare, soluţii, open mentality, closed mentality, transformation, change, Solutions |
||||||
|