Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-05 20:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:[811.135.1+821.135.1] (30) |
General questions of didactics and method (1255) |
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1473) |
Literature of Balkan Romance / Romanic languages (2138) |
![]() CODREANU, Aurelia, STANŢIERU, Svetlana. Lectura activă: principii și strategii. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. 6, 6 decembrie 2019, Bălți. Bălţi: Tipografia Indigo Color, 2020, Ediţia 6, pp. 136-143. ISBN 878-9975-3382-8-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 6, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, conferinţă ştiinţifică" 6, Bălți, Moldova, 6 decembrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:[811.135.1+821.135.1] | ||||||
Pag. 136-143 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Reading is a complex of intellectual activities applied for decoding a text but also the first step of thinking and communication. Active reading gives you the opportunity to deeply meditate and feel more. The ability of reading actively offers a larger amount of pleasure. |
||||||
Cuvinte-cheie active reading, didactical strategies, intellectual activity, information, knowledge |
||||||
|