Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
677 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 11:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:78 (2) |
Organization of instruction (533) |
Music (1809) |
SM ISO690:2012 PALÎMSKI, Cornelia. Creativitatea și rolul ei în educația muzicală. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 3(71), pp. 41-45. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.06 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(71) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.3.06 | ||||||
CZU: 37.091:78 | ||||||
Pag. 41-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cultivarea gândirii creative şi inovatoare a devenit o sarcină importantă a sistemului educaţional muzical modern. Pe lângă educarea gândirii critice, prioritară e şi stimularea creativităţii elevilor, un alt obiectiv major. Schimbările respective trebuie să vizeze atât mentalitatea profesorilor, dar şi metodelor de educare şi instruire tradiţionale. În procesul de educaţie muzicală, primordiale sunt alte două obiective: suscitarea creativităţii elevilor şi stimularea interesului acestora nu doar pentru rezultatul actului de creaţie, dar şi faţă de activitatea muzicală, ce dezvăluie natura creativă a individului, modalităţile de creare, interpretare, audiere şi percepere a artei muzicale. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, educaţie muzicală, act de creaţie, abilităţi speciale muzicale, creativity, music education, act of creation, special musical skills |
||||||
|