Stimularea creativității prin implementarea metodelor active de instruire la disciplina informatica în clasa a VII-a
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
345 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-21 16:59
SM ISO690:2012
PODOLEANU, Elena. Stimularea creativității prin implementarea metodelor active de instruire la disciplina informatica în clasa a VII-a. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.1, pp. 167-175. ISBN 978-9975-76-338-7..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională
Ediția 70, Vol.1, 2021
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională"
70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021

Stimularea creativității prin implementarea metodelor active de instruire la disciplina informatica în clasa a VII-a


Pag. 167-175

Podoleanu Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 28 octombrie 2021


Rezumat

Formarea și dezvoltarea potențialului creativ al elevului a devenit un subiect important și generator al schimbării în educarea personalității contemporane. În lucrare este demonstrată eficiența utilizării metodelor active de predare-învățare, care stimulează creativitatea în cadrul lecțiilor de informatică. Deasemenea sunt reliefate cele mai eficiente strategii didactice de valorificare a valențelor instructiv-formative cum ar fi Jocul didactic și Metoda proiectului.

The formation and development of the student's creative potential has become an important and generating subject of change in the education of the contemporary personality. The paper demonstrates the efficiency of using active teaching-learning methods, which stimulate creativity in computer science lessons. Also, there are highlighted the most effective teaching strategies for capitalizing on the instructive-formative values such as the Didactic Game and the Project Method.

Cuvinte-cheie
creativitate, joc didactic, metoda Proiectului,

creativitate, joc didactic, metoda proiectului