Articolul precedent |
Articolul urmator |
512 112 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 17:26 |
SM ISO690:2012 BOTEZATU, Maria. Mixul de marketing - instrument de valorificare şi organizare a activităţii hoteliere din Republica Moldova. Studiu de caz: Hotelul Zentrum Apart. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.1, pp. 59-68. ISBN 978-9975-76-338-7.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională Ediția 70, Vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională" 70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 59-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this paper the main idea is to highlight the importance of the marketing mix for the hotel industry with the focus on its impact on bookings and revenues. Applying different strategies of marketing mix the hotel industry owners will beneffit from; the main goal of this study is to present the most efficient strategies of marketing mix applied by the Zentrum Apartments hotel (located in Chisinau, Republic of Moldova). |
||||||
Cuvinte-cheie marketing mix, product, Price, distribution, promotion, strategy, hotel |
||||||
|