Mixul de marketing - instrument de valorificare şi organizare a activităţii hoteliere din Republica Moldova. Studiu de caz: Hotelul Zentrum Apart
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
512 112
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 17:26
SM ISO690:2012
BOTEZATU, Maria. Mixul de marketing - instrument de valorificare şi organizare a activităţii hoteliere din Republica Moldova. Studiu de caz: Hotelul Zentrum Apart. In: Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională, Ed. 70, 28 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2021, Ediția 70, Vol.1, pp. 59-68. ISBN 978-9975-76-338-7..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională
Ediția 70, Vol.1, 2021
Conferința "Materialele conferinţei ştiinţifice studenţeşti cu participare internaţională"
70, Chişinău, Moldova, 28 aprilie 2021

Mixul de marketing - instrument de valorificare şi organizare a activităţii hoteliere din Republica Moldova. Studiu de caz: Hotelul Zentrum Apart


Pag. 59-68

Botezatu Maria
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 28 octombrie 2021


Rezumat

In this paper the main idea is to highlight the importance of the marketing mix for the hotel industry with the focus on its impact on bookings and revenues. Applying different strategies of marketing mix the hotel industry owners will beneffit from; the main goal of this study is to present the most efficient strategies of marketing mix applied by the Zentrum Apartments hotel (located in Chisinau, Republic of Moldova).

Cuvinte-cheie
marketing mix, product, Price, distribution, promotion, strategy, hotel