Agresivitatea la vîrsta adolescentă
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
237 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-09 18:10
SM ISO690:2012
GOLOVACIUC, Larisa. Agresivitatea la vîrsta adolescentă. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: The mentalities of society in transformation, Ed. 6, 11-12 decembrie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 6, pp. 40-41.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 6, 2015
Conferința "Preocupări contemporane ale ştiinţelor socio-umane"
6, Chișinău, Moldova, 11-12 decembrie 2015

Agresivitatea la vîrsta adolescentă

Aggressiveness teenagers


Pag. 40-41

Golovaciuc Larisa12
 
1 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova,
2 Liceul Teoretic "Minerva", Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2021


Rezumat

La etapa actuală s-au acutizat relaţiile interpersonale între preadolescenţi crescînd agresivitatea între ei. În acest sens problema abordată ni se pare suficient de actuală, iar lucrarea realizată opurtună. Pentru a preveni şi minimaliza dificultăţile în sfera relaţiilor interpersonale la preadolescenţi a fost nevoie de o investigare specială a nivelului de agresivitate şi calitatea relaţiilor interpersonale. Diminuarea sau reducerea totală a dificultăţilor de relaţionare interpersonale în perioada respectivă, formarea abilităţilor de relaţionare interpersonală la preadolescenţi necesită analiză, cunoaşterea şi soluţionarea cauzelor care le provoacă.

Currently, the interpersonal relations between preteenagers worsened leading to the growth of aggression between them. In this regard, the approached issue seems to us sufficiently actual and the made work very opportune. In order to prevent and minimalize the difficulties in the field of interpersonal relations at preteenagers, it was necessary to do a special investigation of the aggression level and the quality of the interpersonal relations. The total diminution or reductions of the difficulties regarding the interpersonal relations for this specific period, training the skills of interpersonal relation at preteenagers require analysis, knowledge and solution of the causes that challenge them.

Cuvinte-cheie
negativism, agresivitate indirectă, supărare, suspiciune, comportamentului deviant, egoismul, suspiciunea, dependenţă, autoritatea.,

personal efficiency, educational atmosphere, experiences regarding the result, physiological factors, social modeling, social persuasion, academic performance