Articolul precedent |
Articolul urmator |
245 0 |
SM ISO690:2012 ZGLAVOCI, Stela. Atitudinea faţă de fenomenul muzical în contextul relaţiei elev-profesor. In: Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan, 11-12 decembrie 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, p. 38. ISBN 978-9975-50-161-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan 2015 | ||||||
Conferința "Valorificarea strategiilor inovaționale de dezvoltare a învățămîntului artistic contemporan" Bălți, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 38-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Muzica, cea mai profundă şi mai complexă dintre arte, este exprimarea ideilor şi sentimentelor prin mijlocirea sunetelor, mesajele ei fiind adresate afectivităţii, sensibilităţii. Ea dă naştere unor temeinice sentimente estetice, care sprijină dezvoltarea intelectuală şi ridică pe o treaptă superioară spiritualitatea ele-vului. Atitudinea faţă de muzică reprezintă condiţia obligatorie care va asigura procesul de comunicare dintre elev şi muzică. Figura profesorului, în acest context, deţine funcţia supremă de mijlocire dintre aceste mari valori. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ artistic, atitudine faţă de muzică, valori muzicale, relaţia profesor-elev, artistic education, the attitude towards music, music values, relationship between teacher and student |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Zglavoci, S.</creatorName> <affiliation>Școala de arte ''Ciprian Porumbescu'', Bălți, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro,en'>Atitudinea faţă de fenomenul muzical în contextul relaţiei elev-profesor</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2015</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-50-161-3</relatedIdentifier> <subjects> <subject>învăţământ artistic</subject> <subject>atitudine faţă de muzică</subject> <subject>valori muzicale</subject> <subject>relaţia profesor-elev</subject> <subject>artistic education</subject> <subject>the attitude towards music</subject> <subject>music values</subject> <subject>relationship between teacher and student</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2015</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Muzica, cea mai profundă şi mai complexă dintre arte, este exprimarea ideilor şi sentimentelor prin mijlocirea sunetelor, mesajele ei fiind adresate afectivităţii, sensibilităţii. Ea dă naştere unor temeinice sentimente estetice, care sprijină dezvoltarea intelectuală şi ridică pe o treaptă superioară spiritualitatea ele-vului. Atitudinea faţă de muzică reprezintă condiţia obligatorie care va asigura procesul de comunicare dintre elev şi muzică. Figura profesorului, în acest context, deţine funcţia supremă de mijlocire dintre aceste mari valori.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Music is the deepest and the most complex of the arts. It’s the expres-sion of the ideas and feelings by its sound, her messages being addressed to affection and sensibility. It gives rise to aesthetic feelings, which supports the intellectual development and rises the student’s spirit to a higher level. The attitude towards music represents the condition that will ensure communication between student and music. In this context, teacher’s image has the supreme role of these great values.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>